Kundetilfredshedsundersøgelse

Vi har gennemført en kundetilfredshedsundersøgelse i første halvår af 2014 for at finde ud af, hvad vi kan gøre endnu bedre. Vi har meget loyale kunder og ved, at vores succes bygger på en konstant række af småforbedringer og hele organisationen har som fælles mål, at kunderne husker os, snakker om os og anbefaler os.

Undersøgelsens formål var at klarlægge kundernes holdning til os via to meget målbare parametre
  •           Kundeservice fra første kontakt med sælgeren til den lejede enheden returneres efter endt lejeperiode
  •           Sortiment med vægt på udvalg og kvalitet

Vi tager ansvar for kunderne ved først og fremmest at levere højkvalitetsprodukter til aftalt tid og til den rigtige pris. Kunderne skal kende os som dem, der smiler bredere, har et glimt i øjet og yder en uovertruffen service, hvad enten det er sælgeren, klargøringen, bogholderiet, vognmanden eller vagten.

Samlede resultat
Graferne viser den samlede score i procent for hvert spørgsmål.
Klik på billedet for større visning
Konklusion
Resultatet af kundetilfredshedsundersøgelsen viser den samlede score i procent på spørgsmål vedr. tilfredshed med service, materiel og udstyr blandt de adspurgte kunder.
Vi er meget glade for resultatet og ikke mindst for den kendsgerning, at knap 40% af de adspurgte anbefaler os til andre.
Stor tak til deltagerne.
Om undersøgelsen
Dataindsamlingen foregik ved, at Mobilhouse – Fredericia Skurvogne a/s udsendte en mail til 250 personer med aktive lejeaftaler med et link til et elektronisk spørgeskema. Kunderne deltog anonymt og svarprocenten var 42.

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0